!


I listan till höger, med läsvärda böcker, visas med ett utroppstecken vilka böcker som är mina favoriter.


onsdag 31 december 2014

Träningssammanställning 2014

För några veckor sedan googlade jag Jonas Buud och hittade en sammanställning han hade gjort över sin träning. Nu är jag tack och lov inte i närheten av hans mängd men en tanke väcktes och jag kände att det skulle vara roligt att göra något liknande.

Framförallt att jämföra siffrorna år efter år. Jag tror nämligen att årets siffror kommer att ligga som grund och att jag kommande år kommer att öka träningsdosen allt mer. Till exempel har det varit stor skillnad i min löpning. Sedan jag började i Solvikingarna i september har den dosen ökat markant. De senaste fyra månaderna har jag sprungit mer än övriga åtta tillsammans.

2014 i kilometer

Cykling: 1505,5
Löpning: 1500,6
Paddling: 69
Simning: 39,2

Totalt: 3113,7




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar